Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 81 to 97 of 97

Thread: Low Lands Mermaids?

  1. #81
    Junior Member Euro Pod
    Join Date
    Mar 2017
    Location
    Netherlands, Rotterdam!
    Posts
    21
    Add MermaidLana on Facebook Add MermaidLana on Google+
    Follow MermaidLana on Tumblr Visit MermaidLana's Youtube Channel
    Quote Originally Posted by Azurin Luna View Post
    I'm from the biggest seaport of Europe

    Its a very maybe, but I might be going to the gothic and fantasy fair too on Sunday.
    I'm also from Rotterdam! Nice to meet you~

  2. #82
    Senior Member Euro Pod Azurin Luna's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1,115
    Add Azurin Luna on Facebook
    Yay, nice to meet you ^^
    Your imagination is your only limit

  3. #83
    Wat is jullie ervaring met zwembaden? Heeft iemand van jullie kunnen zwemmen met een monovin in een openbaar zwembad? Ik ben van plan mijn monovin gewoon mee te nemen op een rustige doordeweekse dag, dan lukt het me misschien nog om hem onopgemerkt mee het recreatiebad in te krijgen... (Het wedstrijdbad is niks aan.) Maar ik vrees dat ze met zulke dingen streng zijn, of de vin nou hard of zacht aanvoelt, waarschijnlijk zijn zulke voorwerpen consequent verboden.

  4. #84
    Anyone going to the Mermates convention in Belgium? I'm going both days ^^ https://www.facebook.com/MermatesEU/

  5. #85

  6. #86
    Member Euro Pod
    Join Date
    Feb 2018
    Location
    the netherlands
    Posts
    97
    yessssss nederlanderssss

  7. #87
    Quote Originally Posted by Marriih View Post
    Wat is jullie ervaring met zwembaden? Heeft iemand van jullie kunnen zwemmen met een monovin in een openbaar zwembad? Ik ben van plan mijn monovin gewoon mee te nemen op een rustige doordeweekse dag, dan lukt het me misschien nog om hem onopgemerkt mee het recreatiebad in te krijgen... (Het wedstrijdbad is niks aan.) Maar ik vrees dat ze met zulke dingen streng zijn, of de vin nou hard of zacht aanvoelt, waarschijnlijk zijn zulke voorwerpen consequent verboden.
    In de Belgische zwembaden van Sportoase mag je volgens hun reglement zwemmen met monovin.

  8. #88
    Junior Member Euro Pod
    Join Date
    Jun 2014
    Location
    Tilburg, Netherlands
    Posts
    1
    Follow dutchmermaid On Twitter
    Follow dutchmermaid on Tumblr
    Hoi! Na 7 jaar inactief te zijn geweest op dit forum heb ik eindelijk een magictail gekocht! Ik probeer mensen te zoeken in de buurt die actief zijn met wie ik (na de lockdown) eens mee kan afspreken! Ik wilde dit al sinds m’n 12e en nu als 23 jarige is het me eindelijk gelukt Ik vroeg me af of de Dutchmermaids groep op facebook nog actief is, ik heb een paar dagen geleden een verzoek gestuurd maar nog niks terug gehoord. Zijn jullie allemaal nog actief tijdens deze lockdown?

  9. #89
    De Dutch Mermaid groep en Belgium Mermaid groep zijn beiden nog altijd actief op facebook.
    Dutch: https://www.facebook.com/groups/590206844453799/
    Belgium: https://www.facebook.com/groups/314249978699303/

  10. #90
    Junior Member Undisclosed Pod
    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    11
    Is de groep er nog? als ik op de link klik staat er namelijk dat het niet meer geldig is

  11. #91
    De link zou nog altijd moeten werken. Net getest.

  12. #92
    Junior Member Undisclosed Pod
    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    11
    dan denk ik dat mijn account door de groep misschien is geblokkeerd? Ik probeerde het net uitgelogd en toen werkte de link wel. Weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen? het komt misschien door het feit dat mijn account vrijwel leeg is doordat ik hem specifiek voor deze groep heb aangemaakt

  13. #93
    Ik kan je probleem niet oplossen. Maar ik denk dat misschien facebook een anti-spamfilter heeft waar lege accounts minder content kunnen zien, om het aanmaken van nieuwe accounts om te spammen in groepen te beperken. (De cyclus: nieuwe account -> spam wat in een groep -> je wordt geband -> nieuwe account -> meer spam -> ...)

    Ik kan het niet met zekerheid zeggen over facebook.

    Ter referentie, Reddit heeft soortgelijke fillters, waar je account bv. 20 upvotes (likes) moet hebben om in sommige subreddits (subforums) te mogen posten; of je account moet minstens 2 dagen oud zijn; of een combinatie hiervan.

  14. #94
    Junior Member Undisclosed Pod
    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    11
    Ok thanks! hopelijk lost het zichzelf wel op

  15. #95
    Junior Member Undisclosed Pod
    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    11
    Staan er toevallig data gepland voor meetups? Ik kom (helaas) nogsteeds niet in de groep

  16. #96
    Quote Originally Posted by MerDragon View Post
    Staan er toevallig data gepland voor meetups? Ik kom (helaas) nogsteeds niet in de groep
    Er is Mermaid Sunday. Elke derde zondag van de maand in het duikaquarium van Todi, Beringen, België.

  17. #97
    Junior Member Euro Pod
    Join Date
    May 2022
    Location
    Waarland, North Holland, the Netherlands
    Posts
    5
    Ik woon in Noord Holland, nabij Alkmaar, Heerhugowaard, Schagen in een dorp genaamd Waarland, met buitenzwembad waar ze heel relaxed zijn tov monovins en staarten. Wie woont er nabij?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •