Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 20 of 97

Thread: Low Lands Mermaids?

  1. #1
    Member Euro Pod
    Join Date
    Aug 2013
    Location
    the Netherlands
    Posts
    83

    Cool Low Lands Mermaids?

    Hi fellow euro-pod mers,
    I was wondering if someone here is from the Netherlands, Belgium or Luxembourg.

    If you are from the Low Lands, please post a reply in here with your stories!

  2. #2
    I'm from the Dutch-speaking part of Belgium
    I'll be at the Gothic- & Fanasty Fair in Rijswijk this Saturday and at F.A.C.T.S. this Sunday. Next weekend I'll be at MCM in London

  3. #3
    Senior Member Euro Pod Azurin Luna's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1,115
    Add Azurin Luna on Facebook
    I'm from the biggest seaport of Europe

    Its a very maybe, but I might be going to the gothic and fantasy fair too on Sunday.
    Your imagination is your only limit

  4. #4
    Member Euro Pod
    Join Date
    Aug 2013
    Location
    the Netherlands
    Posts
    83
    Hoi Azurin Luna, Ook ik woon in Nederland Waar heb jij je tail vandaan? Ik ben een staartloze zeemeermin
    Mermaid Myrthe, the mer without a tail, but with the spirit of a mermaid.

  5. #5
    Senior Member Euro Pod CowgirlMermaid's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    The Netherlands
    Posts
    274
    Add CowgirlMermaid on Facebook
    Visit CowgirlMermaid's Youtube Channel
    Ikke ben ook nieuw en kom uit het Noord-Holland hoekje Hoorn!
    Heb nog geen staart, krijg er binnenkort misschien eentje, cadeautje van m'n boyfriend.
    Ben sinds ik een jaar om 10 ben gek van meerminnen dankij H2O
    en hoop ooit het misterie van het maken van die staarten te ontrafelen!

  6. #6
    Senior Member Euro Pod Mermaid Crystal Shimmer's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    the Netherlands
    Posts
    408
    Follow Mermaid Crystal Shimmer On Twitter Add Mermaid Crystal Shimmer on Facebook
    Follow Mermaid Crystal Shimmer on Tumblr Follow Mermaid Crystal Shimmer on Flickr Visit Mermaid Crystal Shimmer's Youtube Channel
    I'm from the Netherlands too ^_^
    I visit the EFF and Castlefest every year. Last year I went mermaid style =D

  7. #7
    Member Euro Pod
    Join Date
    Aug 2013
    Location
    the Netherlands
    Posts
    83
    Haha @CowgirlMermaid, Ik ook Ben al sinds 4 jaar verslaafd aan de Kleine Zeemeermin, als ik in bad zat deed ik mijn voetjes in een washandje en deed ik alsof ik Ariël was L) Jammer dat ze er nu niet meer inpassen... Ik kan het ook wel vergeten om een staart te krijgen/kopen. Mams vindt het kinderachtig. Mensen zouden me voor gek aanzien. Daar denk ik dus anders over. Maarja.
    Mermaid Myrthe, the mer without a tail, but with the spirit of a mermaid.

  8. #8
    Ik denk dat ik de ouste Nederlands-talige meermin hier op het forum ben, ik ben intussen 44 jaar (word 45 jaar in mei) en heb mijn eerste staart 21 jaar geleden gemaakt (en die heb ik nog steeds). Ook grimeer ik of feestjes en ben ik meermin op events en feestjes

  9. #9
    Hello there! Greetings from Belguim!
    I'm almost 25 years old, and adficted to The Little mermaid scince the movie was out! <3

  10. #10
    Senior Member Euro Pod CowgirlMermaid's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    The Netherlands
    Posts
    274
    Add CowgirlMermaid on Facebook
    Visit CowgirlMermaid's Youtube Channel
    @MermaidMyrthe, mijn ouders zijn er, geloof ik, niet zo'n fan van dat ik een MerFan ben, maar ik heb het er ook niet vaak over.
    Balen dat je geen staart mag! Gelukkig ben je ooit van je ouders af, als je uit huis gaat en heb je dan de vrijheid om een staart te kopen! Heb geduld, blijf volhouden en ooit komt je droom uit!
    Ik heb wel de vrijheid om een staart te maken/kopen, als ik er zelf maar voor spaar, en mams wil me dan ook best helpen.
    Het leren zwemmen met zo'n ding is niet zo'n probleem, ik zit al bijna 2,5 jaar op monovinnen en heb m'n eigen monovin. (Zo goed als hetzelfde als de Finis Competitor). Als ik een staart heb en we hebben ooit weer geld voor een 2e dan wil mijn vriendje ook een staart!!

    @MermaidFenicia Alvast (veel te vroeg) Gefeliciteerd! (want rond Mei ben ik het waarschijnlijk weer vergeten...)

  11. #11

  12. #12
    Senior Member Euro Pod *Celine*'s Avatar
    Join Date
    May 2012
    Location
    Belgium
    Posts
    238
    Hi, I'm from the Dutch-speaking part of Belgium to! I am a "little Mermaid"-fan and made my first professional tail 4years ago and did a lot of gigs since then. Go Go Euro Pod!!!

  13. #13
    Senior Member Euro Pod Azurin Luna's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1,115
    Add Azurin Luna on Facebook
    Quote Originally Posted by MermaidMyrthe View Post
    Hoi Azurin Luna, Ook ik woon in Nederland Waar heb jij je tail vandaan? Ik ben een staartloze zeemeermin
    Ik moet hier vaker kijken

    Ik heb mijn staarten zelf gemaakt, 2 van neopreen en eentje van spadex
    Your imagination is your only limit

  14. #14
    Ik maak ook al mijn staarten zelf. 1 is gemaakt in Lycra met lovertjes (stof zo gekocht) en de anderen zijn in 'velours de panne' (chrusched velvet). Net heb ik een kinderstaart gemaakt in glitterlycra (tutorial daarvan staat op mijn site )
    Last edited by Mermaid Fenicia; 07-22-2014 at 06:17 PM.

  15. #15
    Member Euro Pod
    Join Date
    Aug 2013
    Location
    the Netherlands
    Posts
    83
    Bedankt voor alle reacties!
    Mermaid Myrthe, the mer without a tail, but with the spirit of a mermaid.

  16. #16
    Junior Member Euro Pod Meerman's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Breda, the Netherlands
    Posts
    4
    Hier ook een Nederlandse Meerman. Mijn oude staarten heb ik moeten verkopen vanwege verhuizing en ruimtegebrek maar het begint nu weer te kriebelen. En ik woon weer groter. Dus ga er snel weer een aanschaffen, een van neopreen denk ik.

  17. #17
    Hoi !
    Nog een kaaskoppie hier :P
    Ik heb nog geen volledige tail, maar heb al wel een tijdje een mahina merfin <3
    Het is alleen lastig om te oefenen omdat hier niet zoveel zwembaden zijn met genoeg ruimte (zodat ik niet een kindje met de merfin uit het water smak).

  18. #18
    Junior Member Euro Pod
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    Belgium
    Posts
    4
    Add Naomi on Facebook
    Hallo allen, ik ben Naomi. Ik ben nog niet zo lang bezig met mermaiding. Maar het loopt tot hier toe al heel goed. Ik woon rond de regio Antwerpen (Belgie). Omdat ik mezelf niet zo goed kon leren om met een monivin te zwemmen ben ik sportlessen aan het nemen om met een monovin te zwemmen. Dit lukt als heel goed sommige zeggen dat ik er voor geboren ben. En ik hoop het ook. Ik hoop jullie allen eens graag te ontmoeten een keertje in een zwembad . Tot nu toe heb ik nog geen staart. Stoffen en accessoires liggen klaar om het te maken . En op school heb ik het zo kunnen leiden dat ik rond sirenen werk dit jaar en ik hoop dat ik het met jullie ook kan delen. Ik Heb nog maar net mijn cosplay pagina opgestart omdat het voor mij ook net een ontdekking is geworden en een droom. Alvast tot een volgende en ik hoop jullie nog te horen

    https://www.facebook.com/pages/Cospl...66780986817975

  19. #19

  20. #20
    Senior Member Euro Pod Azurin Luna's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1,115
    Add Azurin Luna on Facebook
    Ik heb nu nog de mazzel dat ik op donderdag avond kan zwemmen, dan zijn er geen kinderen en is al het licht gedimmed. Ik hoop dat ik dat ook nog kan doen nadat ik verhuisd ben, en dat ik er uberhaupt met een monovin mag zwemmen.
    Your imagination is your only limit

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •