Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 21 to 40 of 97

Thread: Low Lands Mermaids?

  1. #21
    Junior Member Euro Pod Meerman's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Breda, the Netherlands
    Posts
    4
    Ik ga mijn staart verkopen vanwege omstandigheden, en heb er helaas geen tijd voor om te gaan zwemmen. Omdat ik het verstoffen zonder vind en het geld wel kan gebruiken verkoop ik mijn neopreen staart pak: http://www.marktplaats.nl/a/waterspo...e-zwemmen.html

    Ken je iemand die interesse heeft, laat het me weten!

  2. #22
    Hoi,
    Ik kom ook uit NL Ik ben nog niet zo lang bezig met monovin zwemmen/mermaiden (heb afgelopen vrijdag net les 5 gehad), maar vind het super leuk.
    Helaas is mijn lokale zwembad moeilijk aan het doen over mijn monovin, dus mochten mensen nog zwembaden in omgeving Flevoland weten waar ze geen probleem hebben met een monovin/staart dan hoor ik dat graag

  3. #23

  4. #24
    Ah dus hier zijn alle Zeemeerminnen uit de lage landen Hier nog een Dutchie Ik ben sinds 2 maanden acties en serieus aan het oefenen met mermaiding en alles wat erbij hoor. I love it! <3
    ...<3 <3...
    *~~ IŽd love for you to follow me on Facebook ,
    Youtube or Instagram! ~~*

  5. #25
    Allen die een Facebook-account hebben zijn welkom om de Europod te vergroten : https://www.facebook.com/groups/380590581960498/

  6. #26
    Senior Member Euro Pod Mermaid Lieke's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Location
    Belgium
    Posts
    356
    Add Mermaid Lieke on Facebook
    Visit Mermaid Lieke's Youtube Channel
    Hoi-hoi,

    ik ben net lid geworden van het forum. Ik ben al jaren aan het 'kwijlen' op al die zeemeerminnenstaarten. Dus het is tijd voor actie. Ik heb een monovin gekocht en ik heb stof gekocht om een staart te maken. Ik wil er graag een snelle 'quickfix' uit stof maken, en daarna wil ik graag experimenteren met een lovertjes staart en een siliconen. Als iemand een tip heeft om aan echte neopreen te komen. Laat het aub weten. Via de groothandel is het vaak minstens 100 meter. Dat is dan net wat te veel van het goede

    Ik kijk er naar uit om eens samen met andere meerminnen te gaan zwemmen!

  7. #27
    Quote Originally Posted by Mermaid Lieke View Post
    Als iemand een tip heeft om aan echte neopreen te komen. Laat het aub weten.
    Ik heb mijn neopreen gekocht op www.stoffen-online.nl
    ...<3 <3...
    *~~ IŽd love for you to follow me on Facebook ,
    Youtube or Instagram! ~~*

  8. #28
    Senior Member Euro Pod Mermaid Lieke's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Location
    Belgium
    Posts
    356
    Add Mermaid Lieke on Facebook
    Visit Mermaid Lieke's Youtube Channel
    Hoi-hoi,

    Bedankt voor de tip. Ik had hun website bezocht en een mail gestuurd ivm de stof. In hun bericht terug kreeg ik te horen dat deze stof niet geschikt is om in water te gebruiken. Heb jij deze al in water gebruikt? Valt het mee? Ik heb thuis al een rol met 'neopreen' staan. Vandaar dat ik wil voorkomen dat ik een tweede miskoop doe


  9. #29
    Ik heb hem deze week besteld maar nog niet binnen, maar hij is zeker geschikt voor in het water. De stof zelf is niet waterdicht, denk dat ze daarom aangeven dat ie niet geschikt is voor in het water. Maar voor een staart is het prima!

    Mermaid Crystal heeft onlangs van de witte neopreen de basis van haar sequins staart gemaakt en die heeft er al een keer mee gezwommen als test , en dat ging prima.

    Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=MrH0GmgpbF8
    ...<3 <3...
    *~~ IŽd love for you to follow me on Facebook ,
    Youtube or Instagram! ~~*

  10. #30
    Senior Member Euro Pod Azurin Luna's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1,115
    Add Azurin Luna on Facebook
    Ik denk dat jullie het hebben over neoprin, want dat is wat ze verkopen. Ik heb ze al eens een mail gestuurd dat ze de verkeerde naam gebruiken, maar ze luisteren niet. Het is een spacer material wat volgens andere meers die er ervaring mee hebben snel zijn vorm verliest. Ik hoop dat ik het fout heb, maar dit vrees ik.

    Ik heb mijn neopreen via ebay gekocht uit engeland, dan vallen de kosten best wel mee
    Your imagination is your only limit

  11. #31
    Hoi! Gaat er iemand komend seizoen naar het Stoffenspektakel? Het is op vele lokaties in heel de BeNeLux. (zelfs een paar in Frankrijk). Ik ben in ieder geval van plan om voor stof te kijken voor een staart (of bikini)

  12. #32
    Junior Member Euro Pod
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Netherlands
    Posts
    8
    Hoi iedereen, Groningse beginneling hier! Leuk dat er al zoveel meerminnen in dit hoekje zitten Ik hoop binnenkort mijn monovin binnen te hebben zodat ook ik aan de slag kan!

  13. #33
    Senior Member Euro Pod Azurin Luna's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1,115
    Add Azurin Luna on Facebook
    Hiyo! Welkom

    Wat voor monovin heb je gekocht?
    Your imagination is your only limit

  14. #34
    Hey! Ik kom ook uit nederland.

  15. #35
    Senior Member Euro Pod Azurin Luna's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1,115
    Add Azurin Luna on Facebook
    Welkom! Het wordt al een aardige groep hier
    Your imagination is your only limit

  16. #36

  17. #37
    Hoi! Ik ben ook Nederlands. Nog geen mermaid maar hopelijk binnenkort wel!

  18. #38
    Leuk! Ga je zelf aan de slag of ga je een staart kopen?

  19. #39
    Quote Originally Posted by zeemeermin.lilly View Post
    Leuk! Ga je zelf aan de slag of ga je een staart kopen?
    Ik ga er uiteindelijk zelf een proberen te maken denk ik. Ik ga eerst bifins kopen en daarmee de dolphin kick oefenen en dan upgraden naar monofin en staart!

  20. #40

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •