Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 61 to 80 of 97

Thread: Low Lands Mermaids?

  1. #61
    @ Marriel: Als je echt wil dat de enkelriemjes blijven zitten moet je eerder naar een ander merk overstappen, zoals een Hydra of Triton of als je een grote monofin wil 1 van Leaderfin, beide firma's zijn Europees en er komen dan geen extra duanekosten bij
    Hier is een link naar een winkel waar ik mijn beide Tritons (een gele, mijn eerste en een transparante, mijn 2de die nu in mijn silicone staart zit) heb besteld: https://www.scubastore.com/scuba-div...onofins/1081/s

  2. #62
    Dan zit je alsnog met hoge prijzen, dat is niet zo'n probleem maar beetje jammer dat de goedkopere uit de US dan door extra kosten nog steeds duurder zouden zijn.
    Ik ga maar voor de Finis Foil, ik zag gisteren dat die in S alleen nog bij athleteshop.nl is. Ik weet niet hoe erg neopreen naar beneden flapt, maar als ik er een staart omheen maak zou het wel kunnen dat je de vorm van de monovin te erg ziet (en dat de rest van de stof wat zielig naar beneden hangt). Ook jammer dat 'ie zo geel is, misschien moet ik hem maar een andere kleur geven als ik de staart open wil laten onderaan. Maar dat zie ik wel als het zover is.
    Ik probeer er achter te komen of dit neopreen is of neoprin: http://www.ebay.com/itm/Waterproof-N...R4n-5VL4s8xcDA
    Misschien weet iemand dat?

  3. #63
    Senior Member Euro Pod Mermaid Lieke's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Location
    Belgium
    Posts
    356
    Add Mermaid Lieke on Facebook
    Visit Mermaid Lieke's Youtube Channel
    Ik denk neopreen, maar je bent goedkoper gesteld met winkels in engeland, als je buy neoprene uk intikt ga je er zeker vinden

    Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
    Follow my mermaid journey on Instagram and Facebook <3

    Add a Splash of Magic to your mermaid-wardrobe, with beautiful sequins, silicone shells, mermaid tops and tails: shop here

    Bewaren
    Bewaren

  4. #64
    Senior Member Euro Pod Mermaid Lieke's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Location
    Belgium
    Posts
    356
    Add Mermaid Lieke on Facebook
    Visit Mermaid Lieke's Youtube Channel
    Moest je overwegen een leaderfins te kopen, je kan de hardheid van het blad kiezen. Ik heb soft genomen en ik ben daar content mee. Het geeft voldoende puch om echt snel te gaan maar je kan ook nog trucjes doen zonder je te forceren. Wat blijkbaar bij een stijverblad lastig is.

    Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
    Follow my mermaid journey on Instagram and Facebook <3

    Add a Splash of Magic to your mermaid-wardrobe, with beautiful sequins, silicone shells, mermaid tops and tails: shop here

    Bewaren
    Bewaren

  5. #65
    Dank je. Of dat goedkoper is, moet ik dan uitrekenen. Vanuit UK dan heb ik meer verzendkosten. Ligt dus ook aan hoeveel ik wil.
    Ik zie bij die op ebay net dat ze per 1 opgegeven maar een stukje van 55 bij 130 cm leveren, dus dat is een stuk minder goedkoop dan het eerst leek. Ik zoek nog even verder.

  6. #66
    Hey allemaal.

    Hier nog een nederlandse zeemeermin. Ik heb sinds 3 weken mijn staart en krijg van heel veel kinderen zulke leuke reacties, maar hebben jullie misschien tips voor een beginneling.

  7. #67
    Hey ik had een vraagje. Ik ben zelf een silicone staart aan het maken, maar is 2 mm foam te dun of precies goed. ik zit namelijk erg te twijfelen

  8. #68
    Normaal is dat dik genoeg ervoor. De schubben op mijn staart zijn zelfs nog dunner, omdat die anders te zwaart wordt voor mij

  9. #69
    Oke super dankje wel mermaid Fenicia

  10. #70
    Welkom Marriel en DeDageraadMermaid!

    @Marriel, monovins zijn idd tegenvallend duur. Ik heb om die reden maar direct een complete staart besteld bij mermaid kat shop. Ik ben er ontzettend blij mee. Kan er heerlijk mee zwemmen, vind hem mooi en hij past perfect. Ik ga hem waarschijnlijk nog wel wat pimpen omdat ik dat leuk vind. En ik ga nog een bikinitopje pimpen.

    @DeDageraadMermaid: Wow, wat gaaf dat je zelf een siliconestaart gaat maken!

  11. #71
    De monofin in de staarten van mermaid Kat zijn ook Tritons of Hydra's (naargelang de maat)

  12. #72
    Member Euro Pod
    Undisclosed Pod
    Pod of The South

    Join Date
    Jul 2016
    Location
    Linz/Donau, Austria
    Posts
    33
    Can i meet you?

  13. #73
    Quote Originally Posted by Pascal25W View Post
    Can i meet you?
    Who do you want to meet

  14. #74
    Member Euro Pod
    Undisclosed Pod
    Pod of The South

    Join Date
    Jul 2016
    Location
    Linz/Donau, Austria
    Posts
    33
    All of the dutch speaking mers in a meet up

  15. #75
    I would like that, but school is gonna start soon. Were do you live btw. I live in hellevoetsluis. Zuid -Holland

  16. #76
    Member Euro Pod
    Undisclosed Pod
    Pod of The South

    Join Date
    Jul 2016
    Location
    Linz/Donau, Austria
    Posts
    33
    I live in Austria, but i can come next year for a meet up.

  17. #77
    For the people who will attend Abunai next weekend, I'll be there as a dealer and there will be a (mermaid-)poolparty at 20H in the hotelpool at Saturday I'll be wearing my silicone tail then and I will bring 2 more (fabric) tails for those who want's to try it

  18. #78
    Junior Member Euro Pod StellaMaris's Avatar
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    The Netherlands
    Posts
    13
    Hi Merfolk!

    Er is nóg een (pre-)mermaid die hier een kijkje komt nemen, want zelf heb ik nog geen staart of monofin. Toch gaat daar aankomende zomer verandering in komen!

    Ik ben Sterre, 15 jaar en ik droom er al jarenlang van om een mermaid te worden. Mijn passie is niet zomaar tot stand gekomen; ik heb altijd al van het water, de zee en oceanen gehouden. Water heeft iets bijzonders voor mij, een kalmerende werking en een vrijheid. Altijd als ik stress krijg van school, voel ik me naar het water neigen en ben ik helemaal into de video's van mermaiding... Dus zo dacht ik: wat zou het prachtig zijn met zo'n staart om mijn benen, dan ben ik één met het water.

    Sinds mijn kindertijd was Ariel mijn favoriete sprookjesverhaal. Toen ik ouder werd, begon H20 Just Add Water die plek een beetje in te nemen. Nu ben ik vooral aan het genieten van de youtube filmpjes, maar zoals ik al zei, ga ik tegen de zomer aan een monofin kopen.

    Leuk om zoveel andere Dutch Mermaids hier te kunnen ontmoeten! Voel ik me ook niet zo alleen meer
    Mermaid kisses and starfish wishes

  19. #79
    Senior Member Euro Pod Azurin Luna's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1,115
    Add Azurin Luna on Facebook
    Welkom
    Your imagination is your only limit

  20. #80
    Junior Member Euro Pod
    Join Date
    Mar 2017
    Location
    Netherlands, Rotterdam!
    Posts
    21
    Add MermaidLana on Facebook Add MermaidLana on Google+
    Follow MermaidLana on Tumblr Visit MermaidLana's Youtube Channel
    From the Netherlands, Rotterdam! Nice to meet you~

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •